Náš cíl...
...Vaše spokojenost
na konci tunelu
››› Více o nás
Již několik let pravidelně pořádáme tématické, odborné semináře, sledující nové trendy ve světě
tunelových staveb.
PŘIPRAVUJEME !!!
Nové trendy v navrhování a provádění tunelů III.
MECHANIZOVANÁ RAŽBA DLOUHÝCH DOPRAVNÍCH TUNELŮ
Termín: 16.6.2008
Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.
| 07.05.2008 |
Nové trendy v navrhování a provádění tunelů II.
DEFINITIVNÍ OSTĚNÍ TUNELOVÝCH STAVEB
23.1.2006
Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.
| 05.05.2008 |
Nové trendy v navrhování a provádění tunelů I.
NAVRHOVÁNÍ TUNELŮ (Rakouská směrnice ÖGG)
NOVÉ TRENDY V MĚŘENÍ DEFORMACÍ V TUNELECH
Termín: 30.9.2004
Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.
| 05.05.2008 |